Жмак також поскаржився, що Укрзалізниця наразі працює у збиток. Про це він заявив в інтерв'ю одного з українських телеканалів, пише 24 канал.

Важливо Керівника департаменту Укрзалізниці підозрюють у завданні 7 мільйонів збитків: деталі

Володимир Жмак наголосив, що на тлі інфляції та зміни курсу долара індексація тарифів не проводилася з 2018 року.

На жаль, на сьогодні пасажирські перевезення збиткові для Укрзалізниці. У всьому світі пасажирські перевезення дотуються з державного бюджету, у нас цього немає. Тому говорити про те, що у нас є можливість зменшувати вартість квитків, ми сьогодні не можемо,
– зазначив він.

Жмак підкреслив, що влада не компенсує УЗ перевезення пільгових пасажирів. За його словами, заборгованість Міносвіти перед Укрзалізницею становить мільярд гривень.

Як зробити перевезення прибутковими

У компанії сподіваються, що пасажирські перевезення повинні стати "принаймні самоокупними" у межах анбандлінгу (реорганізації з метою поділу на кілька компаній). Для цього глава Укрзалізниці планує перейти до публічних договорів на перевезення пасажирів з органами центральної та місцевої влади.

Ми будемо використовувати принцип пряника: якщо у вас є з нами договір, ви отримаєте нову модернізовану електричку, з усіма сучасними умовами перевезення. Якщо немає договору – будемо надавати за залишковим принципом електрички Ризького заводу 1976 року,
– розповів він.

Цікаво Нижча від ринкового рівня: голова Укрзалізниці про свою зарплату розміром 625 тисяч

Які ще нововведення анонсували в УЗ

  • Укрзалізниця хоче спростити вимоги для пропуску пасажирів у вагони. Планується, що люди зможуть використовувати для посадки ксерокопії документів, а не лише оригінали.
  • Раніше УЗ анонсувала запуск чат-ботів у месенджерах Viber та Telegram. Функцією ботів серед іншого буде продаж квитків на потяги. Наразі не відомо, як саме відбуватиметься процес купівлі та отримання квитків, однак зручність такого рішення беззаперечна.