Відповідне рішення урядовці ухвалили під час засідання 10 березня. Як пояснив нардеп та представник уряду у парламенті Василь Мокан, законопроєктом хочуть привернути увагу людей до проблем, пов'язаних з пандемією.

Важливо COVID-19 в Україні: понад 6 тисяч захворіли, 219 – померли

Що передбачає законопроєкт

Зі слів Мокана, законопроєктом пропонується зобов'язати ЗМІ розміщувати соціальну рекламу, яка буде спрямована на запобігання поширенню хвороби.

Соціальну рекламу розміщуватимуть пріоритетно і безкоштовно в обсязі не менше 5% ефірного часу, друкованої площі, відведених для реклами. Водночас дія законопроєкту є тимчасовою та обмежується лише періодом пандемії.

Чому це важливо

Соціальна реклама повинна:

  • змінити ставлення людей до заходів запобігання поширенню коронавірусу,
  • підвищити обізнаність населення про епідситуацію щодо поширення COVID-19 у країні та світі.

У пояснювальній записці до урядового законопроєкту вказано, що його реалізація "не потребує додаткового фінансування з державного чи місцевого бюджетів". Розробники законопроєкту констатують, що через документ "можливі витрати розповсюджувачів реклами", однак вказують, що це короткостроковий прогноз.

Яка зараз ситуація з COVID-19 в Україні

  • На коронавірус за минулу добу захворіли 6 377 українців, від ускладнень хвороби, на жаль, померли 219 українців. Водночас одужали 5 867 людей.
  • За весь час пандемії в Україні захворіли – 1 416 438 людей. Станом на 10 березня видужали 1 204 916 хворих. Натомість померли від ускладнень COVID-19 та наявності супутніх захворювань – 27 423 українці.
  • Ситуація з коронавірусом в Україні продовжує погіршуватися. Так, за словами Дениса Шмигаля, червону зону можуть ввести одразу у 9 областях та столиці.
  • Наразі ж червоними залишаються одразу 4 області: Закарпатська, Житомирська, Івано-Франківська та Чернівецька.