Джерело: міністр інфраструктури Владислав Криклій

Як повідомив міністр, очікуваний обсяг початкових інвестицій за кожним з проєктів складає 200 – 350 мільйонів доларів.

Важливо Бруківка на місці, – Садовий розповів, коли у Львові завершать ремонт вулиці Бандери

На першому етапі програми відремонтують такі ділянки:

  • Харків – Дніпро – Запоріжжя (M-29, M-04, M-18);
  • Бориспіль – Полтава (М-03);
  • Херсон – Миколаїв (М-14);
  • Київ – Житомир – Рівне (М-06);
  • Ягодин – Ковель – Луцьк (М-07, М-19);
  • Дніпро – Кривий Ріг – Миколаїв (M-04, H11).

За словами міністра, проєкт передбачає, що інвестори зможуть утримувати відремонтовані дороги 20 і більше років.

Ці дороги не будуть платними для громадян. За інфраструктуру платитиме держава, але в розстрочку протягом 20 – 30 років. Якщо дорога не утримуватиметься відповідно до встановлених стандартів, платіж інвестору з боку держави зменшується на відповідний розмір штрафів, що визначається договором,
– додав Криклій.

Наприкінці 2020 року Кабінет Міністрів встановив максимальний розмір плати за разовий проїзд автомобільною дорогою загального користування, побудованою на умовах концесії. Вартість коливатиметься від 80 копійок до 4,6 гривні.