Джерело: "РБК-Україна".

Вводити обов'язковий техогляд будуть поступово, наголосив Криклій.

Раніше Техогляд в Україні під загрозою: що відбувається на ринку і що треба знати водіям

Як зазначив міністр, розпочнуть з переобладнаних автівок, які ввозяться вперше. Наразі такий транспорт проходить сертифікацію.

Дотримання транспортних технічних вимог і контролю важливі. Але це має бути м'яко, щоб не викликати негативну реакцію і опору населення. Тому що багато згадують Державтоінспекцію, коли там були суцільні черги і за якусь гривню все це продавалося,
– заявив Криклій.

Проходження техогляду автомобілів – вимога ЄС

Проходження техогляду – вимога ЄС. Саме такий пункт є в документах щодо євроінтеграції і входить до зобов'язань у виконанні Угоди про асоціацію з Євросоюзом.

Це насамперед стосується екологічних норм. Наприклад, у непромислових містах основним фактором забруднення є саме транспорт. Транспорт – це ще й питання безпеки перевезення пасажирів і вантажів,
– розповів Криклій.

Що відомо про техогляд в Україні

  • Обов'язковий техогляд в Україні скасували у 2011 році.
  • Цю процедуру у суспільстві пов'язували з корупцією у правоохоронних органах.
  • Зазначимо, що частина комерційного транспорту проходить техогляд кожних пів року. Мовиться про автобуси та мікроавтобуси, а також транспортні засоби, що перевозять небезпечні вантажі. Вантажівки – щороку. Таксі – кожних два роки.