Про це у своєму відеоблозірозповіла журналістка Катерина Соляр. Вона додала, що такою привабливою ціною Ахметов користуватиметься ще 3 роки.

Читайте повний випуск блогу Замість того, щоб заробляти – втрачає: Укрзалізниця вперто лобіює інтереси Ахметова

За словами Соляр, Жмак цим рішенням заблокував можливість України заробити додаткові 4 мільярди гривень на перевезенні повних вагонів, а також 400 мільйонів гривень – на порожніх.

Це гроші, яких Укрзалізниця вже ніколи не побачить,
– заявила журналістка.

Що можна було б зробити за цю суму

Соляр наголосила, що за 400 мільйонів гривень можна було б зробити ремонт 27 пасажирських вагонів.

"Водночас 4 мільярди взагалі можна було б витратити або на купівлю нових, або відремонтувати колії та переїзди, або збільшити зарплату своїм співробітникам, щоб ті не погрожували перевізнику страйком", – підсумувала вона.

Дивіться повний випуск блогу "Підгорає": відео