Конституційний Суд визнав неконституційним указ про призначення Ситника директором Національного антикорупційного бюро. Тому уряд, мовляв, повинен був закрити "дірку" в законі та врегулювати це питання.

Важливо "Особисте рішення Зеленського": уряд зробив крок до звільнення Ситника

Як Кабмін хоче врегулювати статус НАБУ

Першим підходом став законопроєкт №4437 – у ньому уряд (задля уникнення будь-яких сумнівів у легітимності директора НАБУ) запропонував на рівні закону надати Ситнику повноваження директора НАБУ до обрання нового директора за новою процедурою,
– пояснив Малюська.

Однак цей законопроєкт не мав відповідної підтримки в парламенті. Тому проблема так і залишилася, а її закриття стало однією з умов співпраці з МВФ.

"Уряд зробив другий підхід – новий законопроєкт, який надає НАБУ статус органу виконавчої влади та нову процедуру обрання директора", – розповів міністр.

Він додав, що окремою нормою законопроєкту вказано, що протягом проходження відбору нового керівника НАБУ, його повноваження виконуватиме перший заступник.

Ставлення Малюськи до законопроєктів

Міністр наголосив, що дуже добре ставиться до Ситника. "Він продемонстрував стійкість та фаховість, якій багато хто може лише позаздрити. Мій фаворит – законопроєкт №4437".

Якщо привести до ладу статус НАБУ як інституції можна лише шляхом скорочення строку роботи Артема – таку опцію теж не варто відкидати,
– підкреслив Малюська.

Він додав, що дискусія щодо законопроєктів продовжуватиметься і далі, але вже в парламенті.

Що відомо про Гізо Углаву

Чиновник є родом із Грузії. Він отримав громадянство України у 2015 році. Тоді ж його і призначили першим заступником директора НАБУ.

За даними Bihus.Info, Углава міг бути причетним до корупційної схеми в Укроборонпромі. Однак Малюська заявив, що в незалежності та неупередженості заступника "нібито ніхто не сумнівається".