Клієнт є головний модератор діалогу, – Подоляк

Відтепер обслуговування за замовчуванням має бути українським. Про це заявив радник керівника Офісу Президента Михайло Подоляк, пише Укрінформ.

Актуально В Україні сфера обслуговування перейшла на українську мову: що важливо знати

Подоляк зауважив, що на прохання клієнта обслуговування може відбуватись будь-якою мовою, зокрема і російською.

Ще раз повторюю ключове: саме клієнт є головним модератором діалогу у сфері сервісу. І саме клієнт визначає комфортні для себе умови спілкування,
– наголосив посадовець.

За його словами, усі традиційні спекуляції на цю тему поширюють "політично ангажовані команди, які вкотре намагаються мовним питання розколоти українське суспільство і спровокувати чергову хвилю внутрішніх конфліктів".

Він додав, що сучасні громадяни розуміють як українську, так і російську. "А також абсолютно розуміють пропагандистську штучність цього питання".

що робити, якщо вас не обслуговують українською
Що робити, якщо вас не обслуговують українською / Інфографіка 24 каналу